linn-emelie

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Allooo //Emelie <33

Av Linn & Emelie - 30 maj 2013 14:24

Alloo!!

Sorry, att vi inte bloggat på länge!!! )):

Men vi har typ inte haft tid eller orkat.. Men aja, ni som fortfarande läser thhhhhaaaaaanx!!! <3333 :*

Idag efter vår 1:a "lektion" gick jag hem (på väg t idrotten) hade migrän.. mamma hade skrivit laap till Camilla & ja sa t henne att jag fick mer ont ): Då fick jag gå hem!

fick vet att "W" snackat ksit om mig oxå!!!! "W" & "Y" snackar skit om mig & Linn!!!!!!! <:(

Så jävla pissed off!!!!!!!!!


Aja, äter pringeles nu!! ((: <3333

Ska kolla på Shoo bre snart oxå, hoppas den e bra! (; Så jag bloggar efter filmen (kanske, om ja nt gör innan då??)

Byye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn & Emelie - 22 augusti 2013 18:57

Heeeej!!!  Vi ska börja att uppdatera och så nu!!! Vis ka fixa på bloggen nu oxå, jag och Li (Linn, kallar henne Li så ni vet!) Aa, vi bloggar dåliigt hahahha men vi pallar typ inte lixom.. men jag ska fixa nu bloggar kaaanske imorn ciao :**   //...

Av Linn & Emelie - 19 augusti 2013 22:09

Heej guud shiit förlåt att vi it har bloggat på typ 4 månader ^^ Men idag så va vi i Nynäs o handla lite o fikade på konditoriet :))) o sen kom vi hem o gjorde lite i våran scrapbok o sen var vi ute o sprang så nu kmr bilder från när vi sprang f...

Av Linn & Emelie - 23 maj 2013 14:26

Helluuu

Av Linn & Emelie - 23 maj 2013 10:47

Alloo!!<3 Idag är jag hemma igen! :/ Men jag bakade igår kväll med mamma oxå!! Jag kommer inte till skolan på imorn heller. :/ Vill träffa Linn! kan springa i (Mamma & jag ska börja springa!!) Då kommer mamma sluta röka oxå!!!! :O (: Men j...

Av Linn & Emelie - 22 maj 2013 21:09

Tjaaa broor!! <333 Idag va inte jag i skolan! ): Jag har  inte träffat Linn på typ 100 år känns de som!! <33 Älskar dig min syster!!! <3333 Jag var hos läkarn idag oxå!! Fuck vad läskigt HATAR (& jag vet de starkt ord!) att vara hos läka...

Presentation


Shoo mannen, vi två tjejer some bästa vänner, ena tjejen Emelie är från förorten rumänsk & rysk, sen Linn svensk, vi uppdaterar när vi kan! Ciao :*

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favo färg?
 Rosa
 Svart
 Blå
 Lilla
 Grå
 Grön
 Guld
 Gul
 Silver
 Röd
 Orange

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards